Anna Pops

De unieke factor van Anna Pops

Tina zette enkele maanden geleden een punt achter haar vaste job bij de stad Aalst om zich na drie jaar helemaal op Anna Pops te richten. Het kleine winkeltje (4 x 4 meter) bevindt zich in een rijhuis ver weg van de winkelstraten en is sinds kort vergroot door de aankoop van het naastliggende pand. Filip kon zich als architect helemaal uitleven en gaf er een creatieve twist aan. Volledig in de stijl van Anna Pops. Zo is de vitrine een kader waarin je kan zitten. Op zonnige dagen wordt er ontbeten of ’s avonds nog een glaasje gedronken.

Unieke factor
Het unieke aan de schoentjes van Anna Pops is dat ze creatieve twists zijn op bestaande modelletjes. Tina en Filip gaan op basis van de standaard schoentjes aan de slag met alternatieve stofjes, prints, lederlapjes en kleurtjes en maken zo hun eigen stijl die nergens elders te vinden is. Zo ontstaat een compleet unieke collectie. Dit is hun DNA.

“We houden er niet van om de meest populaire schoentjes uit een collectie aan te kopen”, zegt Tina. “We willen het net helemaal ànders en dat maakt ons uniek. Onze leveranciers kennen ons intussen en laten ons enkele uren ons ding doen met de collectie en de beschikbare staaltjes.”

Instagram
Een van de taken die niet snel uit de handen van Tina en Filip zullen glippen is het beheren van de Instagram account. Dat moet vanuit de ziel van de ondernemer komen en een reflectie zijn van hoe ze elke dag met het merk bezig zijn en hoe ze op trends vooruitblikken. Instagram speelt een bepalende factor voor Anna Pops en bovendien heel internationaal. De verkopen naar China, Japan, Zuid-Korea, Australië, de VS en Canada komen bijna uitsluitend via Instagram.

www.annapops.be


“Bij ons primeert het gevoel. Onze impulsiviteit maakt ons uniek.”Tina Daem, annapops.be