Verzending en bezorging


Wij doen onze uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk af te handelen en te bezorgen.

  • De levering van de producten gebeurt door PostNL op het leveringsadres dat door de koper werd opgegeven.
  • De zendingen worden allen verstuurd met handtekening voor ontvangst en burenlevering. Dat betekent dat het pakket afgegeven kan worden bij de buren (indien de ontvanger niet thuis is) maar dat er steeds gehandtekend moet worden voor ontvangst.
  • Bij afwezigheid wordt het pakket geretourneerd naar het PostNL depot in Mechelen.
  • De koper ontvangt een track en trace code na bestelling via e-mail
  • Artikelen die op voorraad zijn, worden in normale omstandigheden geleverd binnen de drie werkdagen.
  • Indien de levering vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, brengen wij je hiervan uiterlijk 30 dagen na het plaatsen van de bestelling op de hoogte. De klant heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten of recht op schadevergoeding te ontbinden. We proberen zo transparant en eerlijk mogelijk te zijn. En weet dat wij er alles aan doen om zo spoedig mogelijk te leveren.
  • Na ontbinding conform het vorige lid zal Cis-Commerce het bedrag dat de consument betaald heeft onverwijld terugbetalen.
  • Cis-Commerce verzendt gratis in België en Nederland.
  • Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moeten door de klant onverwijld worden gemeld aan Cis-Commerce.

Het risico wegens verlies of beschadiging gaat over op de klant vanaf hij (of een door hem aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is) de goederen fysiek in bezit heeft gekregen. Het risico gaat echter al over op de klant bij levering aan de vervoerder, als de vervoerder van de klant de opdracht heeft gekregen de goederen te vervoeren en deze keuze niet door Cis-Commerce was geboden.