De people factor in e-commerce

 24,95

Hoe mensen het verschil maken in online ondernemen
  • Auteur: Cis Scherpereel
  • Uitgeverij: Bibliodroom
  • Paperback, formaat: 24 x 16 cm, 224 pagina’s
  • ISBN 9789492515032
    D/2016/12.111/7
    NUR 780-811
  • Gratis verzending

6 beoordelingen for De people factor in e-commerce

  1. 5 out of 5

    Kon niet langer wachten om het boek te lezen en maakte priori’tijd’.
    Het is een echt prachtig werkdocument die ondertussen is aangevuld met mijn aantekeningen.
    Zalig om een boek te lezen die echt vanuit de praktijk geschreven is.
    Van alle losse elementen die in mijn hoofd zaten heb ik veel kunnen terug vinden in jouw boek. Er staat ook interessant cijfer materiaal in waar ik naar op zoek was. Mocht ik zeker weten dat mijn klanten/leveranciers het boek zouden lezen geef ik hun één cadeau. Ik kijk al uit naar het vervolg hierop…
    Het boek is helderder dan Dash Wit !

  2. 5 out of 5

    Voor een startende webshop zoals wij is dit boek een godsgeschenk (en ik wik mijn woorden, als niet-meer-katholieke).
    Ik heb het boek intussen helemaal uit en het staat vol met inspirerende verhalen, cijfers en voorbeelden waarvan je meer leert dan 20 cursussen en info-avonden. Je loopt er op elke bladzijde interessante mensen tegen het lijf, de meeste nog boeiender dan wijzelf (p130) 🙂 Ikzelf heb het meest genoten van de verhalen achter de schermen van kleine webshops, allemaal zo levend en herkenbaar. Maar ook de grote jongens komen aan bod en net daar heeft Cis ook mensen gevonden die de juiste tips en truuks meegeven. Het verhaal van de ‘dag-op-de-baan-met-de-PostNL-bezorger’ is goddelijk (en ik wik alweer mijn woorden)!
    Echt een aanrader!

    Groeten,
    christophe@fairplace.be

  3. Post
    Author
  4. 4 out of 5

    Zeer interessant! Een aandrader, ook als je nog niet bekend bent met e-commerce. (tenzij zelf online shoppen meetelt☺️)

  5. 5 out of 5

    Ik heb het boek in één keer uitgelezen! Als webshopeigenaar staan er heel wat nuttige tips in. Bovendien is het erg vlot geschreven. Ik kan dit boek alleen maar aanraden aan iedereen die actief is in e-commerce of die van plan is om ermee aan de slag te gaan.

Voeg een beoordeling toe